PROCES OBSŁUGI KLIENTA

Sprawdź jak pracujemy i na czym polegają poszczególne etapy naszej pracy.

Instalacja pompy ciepła

  1. Wykonujemy Wstępną analizę.
  2. Dokładnie nalizujemy grunt i budowę geologoczną terenu.
  3. Wypełniamy wspólnie z klientem karte deklaracji technicznej.
  4. Obliczamy straty ciepła w budynku aby dobrać właściwą pompę ciepła.
  5. Wykonujemy projekt ogrzewania podłogowego oraz projekt pompowni.
  6. Przystępujemy do montażu kompleksowej instalacji ogrzewania domu.

Instalacja rekuperacji

  1. Analiza architektoniczno budowlana obiektu i wprowadzenie niezbędnych zmian do projektu.
  2. Wykonanie bilansu powietrza dla rekuperacji oraz wstępnego projektu wentylacji.
  3. Dobór rekuperatora.
  4. Montaż. Wszystkie realizowane przez nas instalacje wykonywane są przez nasze ekipy montażowe.
  5. Wykonanie projektu powykonawczego.

Chcesz poznać więcej szczegółów na temat naszej obsługi klienta?

Nic prostszego. Zadzwoń lub napisz do nas!
  • Oddział Śląski

    ul. Toszecka 101/319
    44-100 Gliwice

    668 250 737
    slaskie@grupaeneco.pl

  • Oddział Małopolski

    ul. Krzywda 12A
    30-710 Kraków

    888 057 016
    malopolskie@grupaeneco.pl

  • Oddział Świętokrzyski

    ul. Partyzantów 22
    28-100 Busko-Zdrój

    603 244 353
    swietokrzyskie@grupaeneco.pl

  • Oddział Podkarpacki

    ul. Północna 279
    38-422 Krościenko Wyżne

    530 035 182
    podkarpackie@grupaeneco.pl

  • Oddział Beskidzki

    ul. Beskidzka 52a
    34-360 Milówka

    507 044 227
    beskidy@grupaeneco.pl